Fllowers

Thursday, June 11, 2009

wedding Liza

6june lepas..aku attend satu wedding kawan sekolah aku kat kg gadong jaya seremban....aku follow member aku..farah..dye yg bawak kete...aku ni kete je byk kat umah tapi lesen xder!!mane leh bawak kan hehehe.....farah amik aku kat umah pukul 12.30tgh mcm tulah......farah bawak anak buah kesyangan dye..nani..but bukan dak kecik erk..budak besar hehehe.....pas je farah amik aku...kiteowg trus pegi kg jijan (nilai) nak pegi amik sally kat umah dye...dari jijan teruskan perjalanan pegi kat wedding liza tu..aku rase dari umah sally tu ader lah dlm 20minit naik kete...okay gak farah bawak kete tuh..tapi ala2 lambat sikit dari dila heheheh......tapi yg penting "SELAMAT"..thanks farah hehehe......so bile masuk jer area kampung tu..mate masing2 berpinar carik lorong umah liza ni...akhirnye jumpe gak..sempit gak lorong nyer..nak selisih mmg xdapek ler....kesabaran tu perlu ade hehehe...lps dah parking semua.....terus gi umah liza tuh..time tu aku pon x pikir lain dah..aku pikir kan perut aku yg dah lapar giler nih..hehehe..1st sampai mesti makan hehehe.......sedap gak lauk pauk nyer...byk gak aku balun hehehe..hilang dietku!!!....tu arr family liza masak sedap sgt heheheh.......lps masing2 settle mkn nak pegi carik member2 satu sekolah dulu plax......so jumpe lah..yg pompuan okay lah..yg lelaki bapak an pemalu....benci aku!!!..xpe2 time reunion nanti sti xdapat lps dari aku korang hehhehe......best arr dapat jumpe member2 lame.......yg ade kat majlis tu zarida,ieka,izzian,G-ha,ruwal,syukri,syafiq,hamizie,khairil,bob & lain2 sorry x ingat..almaklum arr....8thn x jumpe..name jer dok satu nilai..tapi jumpe 8 thn skali hehehe......so mase tu ala2 jejak kasih lah semua....posing2 amik gambar dgn kawan2....dgn pgantin..mmg meriah wak cakap lu!!!...kalau aku kawin nanti camner arr an.....ni ade gamba nani snap mase wedding tuh :)...thanks nani!!










No comments: