Fllowers

Tuesday, June 30, 2009

29jun 2009! !yeah!! yeah!! dapat gitar baru

heppy sgt rini sbb parents aku belikan sebuah gitar karen....waahhhh!!!.....thanks mak...ayah...sygs korang heheh.....aku mmg dah lame pasang niat nak beli gitar tuh.....so baru last week aku ckp kat ayah aku nak beli gitar..then ngan selamba bapak aku tanye.."bape harga gitar tue"...aiikk..bapak aku ni nanye mcm nak belikan jerk hahahha.....so aku jawab lah..then bapak aku kate..next week kite beli...ayo yo!!...biar betul nih......so aku tggu sampai next week ler.....pagi nyer aku gi hantar kenalan mak aku ke KLIA...dowang nak balik kota kinabalu......then lps balik dari KLIA...bapak aku singgah kat Tarega gitar station kat bandar baru nilai.....kiteowg survey harga gitar & amp speaker skali..kalau campur dalam RM1460 gak lah....so bapak aku ajak balik dulu....solat semua then dalam kul 6 kuar balik....pegi kedai tuh.....bapak aku kate kat aku puas hati ke..aku kate puas so..die beli kan...arrgghhh terharunyer aku.....thanks bebyk.....!!!!skrg ni leh arr buat konsert kat bilik aku geggegege

No comments: