Fllowers

Tuesday, June 30, 2009

demo fruit tartlet

hari ni..aku xder ape nak buat....so aku capai buku resepi mase study kat unitar dulu.....aku dulu amik culinary arts..so masak lah kan ape ag..xkan jd doktor lak heheh...so aku nak buat food yg aku paling suke & family aku x penah mkn hahaha..giler kampung x penah mkn food ni..hihihi.....so aku gi arr kodai kejap..beli ingredient..aku pegi giant...Rabak gak lah RM40 beli ingredient nih.....aku buat arr dari pukul 5ptg sampai 7mlm..adoyaii letih giler...

aku buat fruit tartlet..tapi xleh blah..buah kiwi lembik jerk..aper ni jual brg dah lembik..nasib baik strawbery okay ag...kalau x mmg myumpah lah...bila dah siap tu rase puas hati...then aku sempat gak lah snap gambar fruit tartlet nih..bagi tatapan korang..telan air liur saje erk sbb dah habis hehehe.....try tgk fruit tartlet aku..cantik x?ni lecturer aku yg ajar tau..name dye chef shahril.......dari Unitar kolej..but dia dah berhijrah ke luar negara..miss him!!!!

mak aku kate aku buat fruit tartlet ni cantik..kalau aku rajin dia leh tlg promote kat kawan2 dia...so itu satu bisness kan..haha..aku kate xder hal yg penting mak kena tolong skali...kalau buat sensorang mau pitam wow!!!



cantik x? chef aimi buat tau!!

No comments: