Fllowers

Saturday, June 20, 2009

aku jumpe hp dalam bas!!

khamis lepas aku baru balik dari MARA seremban..mase tu dalam bas...aku terdengar bunyi hp..ingat org punyer..buat derk jer....tapi bunyi tu mcm dekat jer..pastu asyik bunyi jer..xder plax yg nak angkat...so aku liarkan mata & telinga arr hp sape yg bunyi tu..tetibe aku ternampak sebuah hp terselit kat kerusi depan aku...so aku amik arr..mmg xder sape punyer.....mesti kes hp tercicir dalam bas ni....ngah syok belek2 hp tu tetibe tp berdering ag..aku angkat jerk arr..aku mmg da budget mesti tuan punyer hp yg call.....so bile angkat org tu kate yg dia tercicir hp tu & nak mintak tolong aku pulangkan.....so aku kata xder hal....lagipun barang orangkan..kena lah pulang kan!!..org yg punyer hp ni..indonesia....esok nak pegi jumpe dia kat terminal one...kire esok 2 tempat aku kena gi..seremban & KL..arrgghh mesti penat..!!!aku harap esok dapat arr aku pulangkan hp org tu dgn selamat :)

pengajaran kat sini :hp jage betul2 okay!! & kalau jumpe brg org tu jangan lah buat mcm barang sendiri plax hehehhe

No comments: