Fllowers

Wednesday, June 10, 2009

DAIRI KU HARI INI

Tgh hari tadi aku ikut mak aku join satu event ni....mak aku bertugas same..so dye ajak aku trn skali....tolong2 sikit......mak aku terlibat ngan pertandingan kawad kaki peringkat kebangsaan(sekolah rendah).diaorg buat kali ni kat NILAI 3 ....ade 14 buah negeri terlibat dlm pertandingan ni..
kalau x silap aku,selain negeri sembilan ada negeri selongor,putrajaya,sabah,sarawak,johor,pulau pinang,
kedah,perak,melaka,Kuala lumpur,kelantan &terenganu

Meriah giler arr..aku pon bersemangat tgk budak2 kecik berkawad..teringat plax zaman aku berkawad dulu..cam tu lah..hehehe...seramai 1200 org murid terlibat ngan kawad kaki ni...ada dua part iaitu lelaki/pompuan.......bagi aku lah...budak2 yg masuk kawad ni semua bagus2.....mmg terHEBATlah!!!..kagum aku......tapi x bleh blah majoriti budak2 tu gelap2 belaka hehehe...yer arr kan hari2 berlatih tgh panas......mane x gelap nyer :)....aku tolong2 mak aku sikit2 jerk.....hehehe...aku ade kat situ dari pukul 12tgh hari sampai 5ptg...5jam tuh...naik boring aku dah..xder buat pe!!....sampai lah sesi terakhir iaitu penyampaian hadiah......pemenang tpt pertama bg lelaki juara dari selangor,naib juara dari johor dan tempat ke3 dari perak.....pompuan plax aku lupe lah heheh..sorry hahaha :)
but mmg puas hati selangor menang..dowang nyer kawad kaki mmg high class..aku pon x mampu nak buat mcm tu......TAHNIAH selangor!!!!












p/s=Makcik2 baju kurung biru tu...urus setia part hadiah & mak cik yg paling kanan skali tu mummy aku..hehehe)

No comments: