Fllowers

Monday, June 1, 2009

on saturday!! 31 Mei

smlm aku dapat SMS dari kawan baik aku nih dyla ...dye ajak pegi majlis pertunangan kawan kelas kiteorang....Majlis tunang Masyitah abd wahab kat taman semarak 1 nilai......memula mmg rase x mau pegi jugak..aku penat gile lps balik dari putrajaya smlm....pastu plax mak aku kate ade kenduri kat rumah mak cik aku kat KL.....xtau mana satu nak pegi dah...byk gak reason aku bagi kat kawan aku nih!!..but dye ttp mau ajak jugak..so aku mintak izin kat mak aku...mmg owg tua tu mcm x kasi pegi but....akhirnya mak aku kasi gak..aku pegi jer arr..dyla amik aku kat umah dalam kul 2 ptg mcm tuh....hehhe....pastu kiteowg pegi umah seorang membe kat semarak 2 plax....semua dah berkumpul kat situ (yg join nak pi majlis tu ada along,suhaili,syafiq,jeli,men,dyla & aku...kire nak pegi berkonvoi lah ni...sbb pe...hehe...sbb aku sumpah x tau langsung mane rumah masyitah tuh :)...so ade lah salah seorg dari 6 owg kawan aku yg tau..so follow jer arr kete dye..uurrmm..akhirnya dlm pukul 2.30 mcm tu sampai lah umah kawan yg bertunang tu..sampai2 je dah dipelawa makan hehe..okay gak lagi pun perut aku dah keroncong giler ni.....lapar sesgt..... :) .......lps settle mkn...sesi bergambar bersame peminat plax berlangsung heheh..poyo lak den...kiteowg amik gambar sesama....nak jadikan kenangan..mana lah tau pasni x jumpe lagi kan hehehhe.....dah habis sesi berfoto ni.....dyla dah ajak balik..yer arr kan..jumpe dah,borak pon dah,makan pon sudah..ape lagi balik arr :)

bila time nak balik semua plan tak nak balik Rumah dulu..semua nak pegi Karaoke...ahahha!!....aku pon pegi lah....aku & dyla pegi karaoke pakai baju kurung tuh..ala2 hari raye gitu hehhehe....kiteowg sewalah room karaoke yg besar x besar..kecik x kecik..hehhe..karaoke lah selama 3 jam....dlm tempoh 3 jam tu sempat gak lah aku nyanyi 5 buah lagu lagu aku nyanyi semua jiwang jerk -Salam untuk kekasih-nadia,kupendam sebuah duka-khatijah ibrahim,cinta 3 segi-kristal,apa guna berjanji-butterfly &skadar dipinggiran-frans.....Macam sikit kan lagu nye..tapi enjoy sbb ramai membe aku pon nak nyanyi..so kire purata lagu semua dapat dlm 5 lagu camtu hehehe..kire hari tu....40 lagu jugak lah kiteowg nyanyi dlm 3 jam tu....tapi aku & dyla x lah genap 3 jam..sbb dyla ajak balik awal...nak pegi hantar mama dye pi mana tah..lupe dah.....aku sampai je Rumah..langit dah mendung..ni mesti disebabkan kengkawan aku nyanyi ni..tu pasal nak hujan heheh.....aku masuk bilik..tukar baju..dan terus landing atas katil then tdo..penat wow!!hehhe...pastu mlm plak dlm kul 8 pm plax..satu family pegi Rumah mak cik aku kat KL....arrhh..tension dapat tdo 1 jam jerk....aku siap sambung tdo ag dlm kete...hehhehe so habis lah citer aku pade kali ini :)

No comments: