Fllowers

Sunday, June 14, 2009

14 June 2009 (Terminal one)


(Cover Album "Fairuz Selamat")
















Mlm smlm (13 hb june) aku dapat mesej kat myspace/facebook dari fairuz selamat....yuz ajak turun terminal one seremban.....fairuz@ yuz....buat show kat sane...sempena promosi single album terbaru die (Fairuz selamat)...aku pun ape lagi follow jer arr..lagi pun lame dah member ngan dak yuz ni..x kan x trn plax kan hehe..saje bg support!!!lagi pun aku mmg minat arr suara die.....sedap...lemak merdu gitu.....Aku tau kehadiran yuz ni dari 1st album die dgn kump Q-face..mase tu fames ngan lagu "cinta tak sehaluan & izinkanlah".....then...die terus senyap tanpa album......tetiba plak tahun 2003 timbul balik....kuar plax ngan kump baru......Antz......lagu fames "Sebati& Cinta remaja" dgn kump antz ni yuz sempat rakam 2 album jer...."Antz & sengat" jerk.....bg aku, aku lagi suke album Sengat tue...muzik lagi up to date hehhe....lps jerk kuar album sengat yuz & antz terus berpecah.....tah mane dowang pegi x tau lah....yg aku tau yuz jerk..dye masuk UM...amik course seni persembahan...kire bila lps grad leh jadi pelakon plax hehhe....selalu gak contact yuz kat myspace/facebook dan Ym.....sekali sekala SmS jugak.....heheh.....bagi pendapat aku..yuz ni baik sgt,x memilih kawan,kire layanan mmg bagus arr..salute kat die.....yuz ni pon ade sikap merendah diri..hehe..betul x tipu...kalau x caye tanyer arr aku heheh.....

Persembahan yuz tadi mmg best yuz nyanyi 6 buah lagu..die nyanyi lagu "cinta tak sehaluan versi baru,Menunggumu-kerispatih,cinta remaja (duet ngan fans),palsu, sebati,ku undur cinta) semua lagu jiwang gitu hehhe...but mmg enjoy lah...walaupun yuz x berape sehat die ttp bersungguh2 buat yg terbaik..cayalah
!!! yuz....!!itu yg kiteowg mahu dari seorg artis...hehehe :P

lps habis show....ade sesi sain autograf & penjualan single album berharga RM10...murah jerk...sbb ade 4 buah lagu ....yuz kate album ni die produce sendiri..
aku pon pe lagi amik peluang arr beli album then autograf skali..heheh....sambil borak2 dlm 2 minit camtu.....x amik gambar pon ngan yuz ni..sbb aku terasa lah segan sgt..malu..malu kucing gitu.....hehehe....yuz sain autograf atas CD lagu..nice!! siap tulis name aku ag..hehehe..so gedix plak aku hehehe.....but ape2 pon thanks erk yuz!!











(Cd & autograf)

Eppy sgt2 time tuh...lps just dapat sign & borak kejap tue aku terus jer balik sbb mak aku dah call....bising plax org tua tu suruh balik awal....so ape aku tggu ag balik jer arr..time tu yuz still layan fans die....

Mase on the way nak balik tu sempat gak arr Sms ngan yuz tanye pasal show tadi tue hehehe.....ader arr sesi kate mengate sikit hehehe..biasa lah kan...i mmg suke tue hahaha..pade blah mlm plax yuz ade temubual ngan radio negeri fm.....mmg xdapat nak dgr...sbb aku kat NILAI ni mmg x pernah dapat siaran negeri Fm tu..tapi bile kuar dari NILAI ni..cth KL lah..dapat plax..heran aku...test jugak bukak on9 kat internet...still x boleh...tak boleh loading langsung......xper arr xder rezeki kot hehehe......



















(ni jerk sempat aku snap.....candid!!candid!!)

No comments: