Fllowers

Sunday, September 13, 2009

Persiapan raya!!


Semua ahli keluarga aku ngah busy buat persiapan raya..mak aku busy ngan jait langsir & baju kurung raya..akak aku plak busy ngan rumah baru dia….abg aku still lagi kat UIA..exam lah plak..aku busy ngan kerje dapur…jgn ingat aku brutal xtau buat kerje dapur tau…raya tahun ni same gak ngan raye2 sblm ni..busy ngan buat biskut raye…kat rumah ni aku sorang je pro buat biskut raye ni..almaklum lah student culinary arts :) kalu xtau mmg malu ouhh…actually,happy tau buat biskut ni..tapi penat cikit almaklum lah kat rumah ni aku sorang je yg rajin nak buat biskut ni..yg lain rajin beli & makan jer..membazir lah…adoyaii…tahun ni aku buat 4 jenis kueh raya (chocolate chip,oats cookies,almond chocolate,Kuih bahulu & rosset cookies) & aku nak buat orrange cake…Mak tih aku pon ade tempah 2 bijik kek utk malam raya (hidang masa takbir)….busy betul aku….Biskut yang dah siap setakat ni chocolate chip-200pcs :) (gamba kat atas)

Tapi dalam busy2 ni aku x puas hati sbb x dapat ag shopping raya..xkan nak raya umah kawan pakai baju kurung jer….leceh doe..nak gak seluar jeans ker…adihh…

3 comments:

Memorabilia said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir & Batin. Berhati-hati semasa di jalan raya..

shahrulazrie.blogspot.com

Memorabilia said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir & Batin. Berhati-hati semasa di jalan raya..

shahrulazrie.blogspot.com

Murni aimi marlina said...

salam shahrulazrie....
selamat hari raya jugak
thanks view my blog :)