Fllowers

Sunday, September 13, 2009

gath berbuka puasa (bekas pelajar SMK Taman Semarak NIlai)

12 sept Sudah menjadi satu budaya bila tiba nya bulan ramdhan berbagai2 majlis berbuka puasa di anjurkan..jadi tak terkecuali jugaklah bekas pelajar sekolah aku....dorang plan buat gathering berbuka puasa.....walaupon tidak semua yg menghadiri tapi majlis tetap meriah....thanks kpd kengkawan yg sudi hadir..Dan thanks jugak kepada pengajur kite, En firdaus seman...

Berbuka puasa kali ni dah masuk tahun yang ke 3...tahun pertama dulu kami buat kat de palma in sepang sekitar tahun 2007, manakala 2008 pulak diadakan di hotel allson klana nilai...kali ini 2009 di bagan lalang seafood,sepang..mmg besh tepi laut beb!!..romantik gitu...kawan-kawan yg turut hadir,wafi,firdaus,sufrin,azlie & tunang,dyla,siti fatimah,syafiq,azlan,adzuha,rahmat,wak,shila & husband,ika riana,wan sarah & apai....mmg happening!!....lps berbuka kat bagan lalang semua plan nak pegi karaoke....so dari bagan lalang kiteowang balik ke Nilai & pegi karaoke....just karaoke jerk....

tapi aku tak lama pon kat karaoke tu sbb mak aku kol suruh balik..jadi dyla hantar aku balik rumah & dia pegi balik karaoke...hehe....enjoy betul korang..masa aku balik tu dlm pukul 11.30pm..tak taulah dorang balik pukul bape....tapi dowang mmg sporting....dah hampir 6 tahun meninggalkan zaman persekolahan namun hubungan persahabatan tetap kekal....

kat bawah ni ade sikit gamba aku snap time berbuka & karaoke

No comments: