Fllowers

Sunday, September 6, 2009

The Kampung!!

Pagi-pagi lagi dalam pukul 8pg mak aku ajak balik kampung dia kat jijan....xjauh pon dari Rumah kiteowg ni..just 30 minit gitu jer....Mak aku nak pegi berurut kat mak tih aku.....Mak tih aku ni mmg tukang urut islamic.....dah ramai org datang nak berurut ngan dia...dari merata tpt hehehe....mak aku nak urut badan dia..so aku teman kan lah..lagi pon aku mmg suke pegi Rumah mak tih aku ni...sbb anak2 saudara aku ramai..5 org....anak saudara aku yg sulung (siti nur Aida)umur 12 thn, (Ahmad Danial)kedua 11 thn, (siti nur Farah)ke tiga 10 thn.....ni dowang kira satu family( family (Darul family`s)....yang ke 4 ni plak family(Ryzal`s) heheh....(Mohd Farez)umur 6 thn & last skali (Mohd Fazirul)2 thn....Best aku melayan budak2 ni dah macam anak2 aku dah....1st dulu dowang x rapat ngan aku tapi sejak dua menjak ni macam dah rapat plak..aku rase happy sungguh heheh...aku pon mmg suke budak2 ni..lelagi kalau budak tu comel lagi aku suke hehehhe.....

Aku lepak kat Rumah tu dari pukul 8pg sampai 2pm...giler lame kan tapi rase kejap je sbb aku dok melayan budak2 tu sampai xsedar waktu berjalan dgn pantas....Agaknya kalau aku ada anak nanti mesti lagi best!!hahaha..kawin pon belum nak story anak plak kan heheheh.......


06 sep
(ni lah diorang & aku..2 lagi anak sedara aku xder dlm gambar)

No comments: