Fllowers

Tuesday, September 8, 2009

Berbuke at Mid valley

08/09/09-Selasa
Letih giler hari ni....aku kuar rumah pegi mid valley dalam pukul 2.30pm..sampai mid 3.30pm..giler awal ouh...plan nak kuar hang out/berbuke dgn 2 sahabat aku ni..tapi tetiba salah sorang kwn aku x jd dtg so jalan berdua je lah mcm org gile....macam x besh plak x cukup sorang....

sambil nak tunggu waktu berbuke tu aku & member aku, nyah a.k.a khairul pegi arr window shopping jap...semua kedai baju kiteowg masuk tapi xder satu pon dibeli..hehe..mahal doe..aku kuar hari ni just beli 2 cd lagu kump kristal & beli rocky strawberry jer..

aku berbuke puase ngan nyah kat restaurant laksa shacks.....nyah teringin sgt nak mkn laksa so aku bawak arr die kat citu...giler lame lepak citu nak tgu mase berbuke..hehehe...aku order 1set asam laksa..(ade 2 otak-otak dan air cincau bandung)pastu aku order rojak buah..kongsi ngan nyah..hehehe...lps berbuke dlm pukul 8.30pm mcm tu kiteowg gerak balik...nyah balik rumah die kat klang...aku balik nilai...


Asam laksa


Mase dlm train dari ktm mid valley sampai serdang aku x dapat duduk..lenguh kaki weh.....lps da dapat duduk aku terus tertidur..sedar2 je dah sampai nilai..nasib baik x terlajak sampai seremban hehehe...aku sampai rumah pukul 9.30pm....




12/09/09-Sabtusabtu ni 12hb sept aku ada satu lagi berbuke puasa..bersama gerbangmaya.....kat bora ombak ampang...ikutkan xlah nak pegi sgt tapi ade member aku ni beriya ajak pegi so aku ikut kan jer lah..dia pon dah janji nak amik aku kat lrt ampang hehehe...aku pon x sure borak ombak tu kat mane.....mak cik aku kata kat blkg ampang point heheh..tah lah aku pon xtau hehe.....


BORA OMBAK AMPANG



tapi pada hari nya sama aku di invite ke majlis berbuka puasa bekas pelajar sekolah menengah aku kat bagan lalang sepang..but aku kena choice salah 1....bora ombak or bagan lalang...so aku pilih bora ombak sbb dah di invite awal....so sorry to x-smkts x dapat pegi..aku dah janji ngan kawan aku ni.....so next time lah aku join hehehh..ape2 pon thanks invite aku.....

No comments: