Fllowers

Sunday, April 10, 2011

Ular ular!!!!

Siang tadi dalam pukol~~ 1 lebih~~ terasa nak kuar bilik jup lps hilang *feninfenin*selepas balik dari Time Square smlm...*Tetibe* terdgr ayah jerit Kuat-kuat panggil mak!!..then aku kuar je..ayah suruh masuk bilik balik.. ^+^ayah kate ade ular..hah ular?Eeeee seramnyee!!!!10minit lps tuh..aku kuar bilik tgk ular da nak mampos!!..mak kate ayah kena patuk...!!..alamak camne ni?....teringat aku mase training  pasal kecemasan kt tempat keje dulu..aku pegi ahh selongkar bilik carik tali...hampeh satu tali pon tak jumpe!!....bengang ok!! then ternampak getah...getah pon lagi terbaekk...aku pon ikat kaki ayah tak nak racun tu tersebar kat organ2x dalaman yg lain.....lps tu mak aku plak pegi hisap tpt patukan..ouuchhh.....byk2 kali....lps 1st aid ni..mak aku bwk bapak aku pegi klinik.....aku tinggal kat rumah..rase seram plak aku kan stay kat hall umah aku tpt ular patuk bapak aku...cepat cepat aku larikk masuk bilik & online....nak tenangkan hati....
Ni la ularnye..seramkan.tu darah ular tu..kena tikam kat bpk aku...

Kat klinik doctor kate..patukkan just kena kulit tapi xmasuk sampai saraf...sbb seluar yg ayah pakai jeans... jeans tebal kan..so thanks god!!!! Mase mak aku tunjuk ular kat doc tu, mak aku kate doc tu bukan main takut nak tgk....mak aku tgk doc tu mcm klakar pon ade..sampai mak kate "dah mati dah pon saye ketuk kepale ular tu sampai leper"..hahaha..lawak plak...then doc chek ular tu....katenye ular tu dah xde bisa..taring ular tu pon hilang satu....ntah mane tercampak nye...haha..mak aku kate ular tu mesti ular tua xde gigi...(aiipp gelakgelak jugak jgn lupe pengalaman & pengajaran ni)kat umah aku skrg ni..semua dok phobia..sampai kan aku dok bersila atas sofa..hahaha...kucing aku pon same.....td mase aku peluk kucing aku then bwk die duduk kat sofa tpt bapak aku kena patut td bukan main takut die.....sampai die tercakar la tangan aku sampai berdarah nie.....nasib aku tak baik la hari ni......

3 comments:

Hamim said...

Ala... siian ular tu... silap masuk umah...

Hamim said...

oh, lupa lak. Follow la daku di mynameishamim.blogspot.com

LOL <--- gelak sebab sempat promot kat sini...

Murni aimi marlina said...

hamim-sian mmg ahh sian tapi dah die serang..nak elak kan aku mati cepat..bunuh ahh die hehehe