Fllowers

Sunday, March 20, 2011

Luahan Jiwa

Sejak keje ni lame dah tak menaip kat blog ni....hari ni nak story pasal luahan hati yg sayu dan pilu....

Korang nak tau ke x?aku dpt info info yg kurang menyenangkan dari kengkwn aku ttg partner tempat aku keje skrg..sampai hati buat aku mcm tu...kalau xsuke aku, ckp la terus terang..jgn la kutuk kutuk belakang..aku kutuk ko pon tak penah.....sanggup  panggil aku "Si gemuk" kurang ajar kot yg panggil aku mcm tu...ko dah la mude lagi dari aku..xreti respect langsung...apsal erkk???mak ayah ko tak ajar ke cara nak respect org?ke ko nak aku ajar?tensyen kot aku.....aku tau ko byk kroni kat situ..aku mmg rase kecik je kot kat situ..tapi tak pe..ko buat la mcm mane sekalipun....aku akui memang tak mampu nak balas....tapi kena ingat sumething..selagi aku tak maafkan selagi tu berganda dosa ko....tu janji aku.....aku tak kan bising bising kalau ko buat keje elok elok....ni dah la ko membebankan aku...kalau aku buat macam tu pon mesti ko bising gak kan?so finally aku resign..aku nak bwk diri jauh jauh..aku benci kat ko sgtsgt......aku terasa nak langgar ko je biar mati!!!tapi.....aku still waras.....

Aku resign ni Section manager tak kate ape..persuade pon tak huhu..ok fine...ade aku kesah????...die senyap je...malas nak tanye kot..ok..aku pon malas nak terserempak ngan die...& ramai kengkwn yg dah perli perli aku pasal nak resign ni....aku memang nak blah cepat cepat....sumpah aku tak nak jumpe dorang lagi..kalau aku jumpe aku buat tak knal je....sbb hati aku terguris sgt sgt nih....

 Head manager aku ade jumpe aku tanye apsal nak berhenti..nak tak nak reason die aku nak keje tempat lain....padehal aku nak bukak niaga kecil kecilan je kat nilai tu..ade gak faedah nye..tak de sape nak buat aku sakit hati dah..i`m the boss ok....don`t disturb me again....so tinggal beberapa hari lagi nak resign.....aku dah hantar notis 2 weeks be4 resign..aku rase happy dowang nanti...

(Ps-sesape yg terasa korang nye pasal lah ok...sape suruh bace blog aku...blog ni aku punye..ko tak di undang pon kat blog aku ni)

No comments: