Fllowers

Monday, April 18, 2011

Perform ala katak panggil hujan...

Lama xsinggah menaip kat blog nih..miss u my cutiescuties blog....Setiap kali menaip blog tentu ade ceritakan?hehehe..nak citer la ni....td aku buat 1st performance kat salah sebuah kedai kt Plaza melaka raya..youuhhh..sangat sangat mengujakan......Kire buat pertama kalinya aku perform dengan lagu aku Cipta sendiri.....Title "Kau Pergi" punye feel aku nyanyi.....Aku nyanyi sambil main gitar lektrik kaler hitam aku....so sweet sound gitar aku hahaha...tak penah aku bwk gitar time show (alamak citer mcm penah buat show..padehal tu lah pertama kali) Bengong betuiii.......Ramai sangat sangat orang...tapi melayu kurang la...ramai cina,omputih..hehe...lagu ke 2 "Tomorrow by avril lagvine....1st time jugak aku nyanyi lagu omputih ni..terbelit belit lidah den..ahakz..lawak betuii..hari ini dalam sejarah.....thanks pade group yuan sbb invite aku...sorry td aku terlupe lirik haha...to mirul jgn lupe gambar perform td..tp plz jgn upload..huduh gile ahahah..actually mmg terasa sgt happy wakakaka.....To eleena nanti kite kena nyanyi lagu ni sampai betul betul ok.... :)

No comments: