Fllowers

Monday, April 18, 2011

Jimbaprilnine

Mari Berjimba!!!

9 april lepas zzati beriya ajak pegi event die kat Time square... Main Bowling bersama Muzik Fm!!...Memang teruja sesangat la nak pegi..tak sabar sabar sampai bermimpi mlm tuh meet zzati..wakakaka.....So nak pegi berteman gak lah kan..pegi tanye Cty...die kate memang nak pegi sbb zzati dah ajak..so kire jadi lah pegikan.....but Cty kate kena sampai sane pukul 10.oO pagi..awalkan....Times square pon tak bukak lagi....aku pon pegi inbox facebook kwn2 yg lain..semua kate nak pegi tapi tak janji..camne tuh?hehehe...so aku anggap dorang pegi lah kot..mlm sikit dlm pukul 11 mcm tu dapat sms dari janah "die kate esok die ngan kwn die fitri nak pegi sungai wang die tanye aku nak follow x....aku kate la aku memang keluar esok area sane gak..so ajak la sekali..janah tak confirm pon just kate insyaalah.........esoknye hari ditunggu tunggu  aku pon ape lagi dah duduk jauh dari KL kan....so aku bangun dalam pukul 7.o0pagi....Siap mandi tanpa bekfast dlm kul 8.oO aku gerak pegi KTM....setgh jam selepas tu baru train sampai....Dari Nilai -LrT Bandar Tasek selatan- LrT Hang Tuah-Monorail Imbi..ok dah sampai pukul 9.30pagi..tetibe dpt sms dari Cty kate lambat dlm 10.30 pagi die sampai..Perut keroncong giler...kite makan dulu..bekfast ahh nasi lemak kopi O kat sg wang..(mamak restauran) dlm pukul 10.20pagi gerak balik ke TS..yela kan Cty kate 10.30 pagi die sampai......Tunggu punye tunggu punyer tunggu Cty tak sampai sampai....On la Fb kejap....then dpt comment dari ain...die kate die pegi jugak....die gerak ngan Cty....best2 lagi ramai lagi best.....jenuh aku tunggu..jalan sane sini..main game..semua tak jugak sampai.....nak pegi meet zzati dulu segan plak....lelagi that event bersama muzik fm kan hahah..beriya zzati pujuk dtg lepak sane.."aku kate la kejup lagi akak sampai"hahaha..kejup la sgt.....aku tak pegi selagi dowang xsampai....then dpt sms dari Janah..die kate die dah sampai sane....ouhh janah pegi jugak erk...meet la janah ngan fitri..lame xjumpe kan....keadaan dlm pusat bowling tu memang memeningkan muzik bukan main kuat nak cakap pon mcm style orang pekak badak wakakaka....dah bertiga ni sorang pon belum jumpe zzati..entah hilang kemana itu budak..hilang dalam keramaian mahluk tuhan hehehe.....then...taaadaaa!!! itu die zzati..cantik wow!!!putih lagi....best sgt sgt...20minit lps tu cty dan ain sampai..jam pada waktu itu menunjukkan 12.05 tgh hari.....sabar je lah....kate pukul 10 erk...Rotan karang!!!!so lepas tu sorang demi sorang pon dtg.....fendy dtg lps we all mkn tgh hari....dlm pukul 2 mcm tuh....disusuli kedatangan Diana & haziq....bell plak dtg lambat sikit dalam pukul 3 lebih....lps da bergambar pose sane sini nak culik zzati bwk keluar dari kawasan bowling tuh..pening la bising sgt..tak tenteram langsung.....Mereka mereka ajak pegi mkn lagi...byk makan ok!!...zzati blanje mkn..ahakz sedap nye..thanks zzati.....lps mkn time utk pulang..zzati kena bergegas ke show die kat JB..pertemuan terhenti kat depan food court TS.....bubye semua..jom balik...

Hah Panjang Citer Den!!!


 PhotoPhotoPhoto

Aku,zzati,Diana & Haziq

Fndy,Cty,Zzati,Farawahida,Bell,Aku & Ain

1 comment:

Zzati Rashid said...

hoyeaah! hoyeahh! ahaha