Fllowers

Sunday, June 27, 2010

26/O6/10

Kenduri Kawin lagi...

26/06/2010
Kg Minching,Pedas
 "Saiful & Wan Hanani"



Tiba kat rumah pengantin dalam pukul 9.30pagi..dtg awal mmg budget nak tolong2 prepare ape yg patut..tapi sampai2 je semua dah ade..so keje aku duduk je lah sambil candid2 gambar...mmg hantu amik gambar aku nie...

            
sejam selepas mak cik2 aku dari selangor,K.L pun tiba..ape lagi meriah ahh sekampung...cerita macam2...sampaikan aku sendiri x kenal sepupu sepupu aku hehe...jangan jadi macam aku erk haha...byk hal dibualkan....Bile time camni lah seronok jumpe cousin hehe...
setelah ketibaan pengantin aku dah ade task..mak cik aku suruh jd pembawa hantaran dari pihak perempuan hehe...aku da macam made in kelantan dah hehe....xpe janji tolong menolong hehe...settle tugas tu aku jadi camerawoman balik..amik gambar sane sini..gamba aku sikit je..gamba org lain bukan main byk lg......hehe....

                    
                                                                  

No comments: