Fllowers

Friday, June 25, 2010

25/06/10

                                         DIARIES
 Tadi aku kena attend kelas gitar aku...x tau lah nape mmg mls betul nak pegi kelas tu..mcm xder semangat je....haha..tapi terpaksa jugak lah pegi kan...so bile sampai je kat tpt aku blaja music tu gelap gelita je...staff situ dtg kat aku & say sorry sbb lektrik shock plak...so letrik xder...mcm mane nak blaja kalau lektrik xder..dah lah aku blaja gitar lektrik.....nak x nak terpaksa gune guitar akustika...gile x best.dgn string gitar bapak an keras..sakit jari  aku...sepatutnye blaja 1 jam sbb ganti kelas yg lps2 terpaksa tangguh lagi.kena buat setengah jam jer..so tertunggak lagi setengah jam minggu depan...ingat dah habis ari ni...blaja plak dalam keadaan damn hot..!! haha berpeluh2 haha...sabar je lah aku pon....hehe...

No comments: