Fllowers

Monday, July 20, 2009

hang out bersame "Myspace Friends"

sabtu lepas aku kuar ngan member2 myspace aku...aku pon sebenarnya x penah jumpe pon lagi dowang ni..just knal2 dalam myspace tu jer....so kiteowg buat janji lah nak jumpe kat satu tptsowang kenalan myspace aku ni budak kuantan phg....sanggup tuwun KL sbb nak jumpe...aku mmg hargai dowh....nama dia Amy...sowang ag dak KL jerk..Cheras..nama dia nor akmal atau lebih dikanali "Manje"..kiteowg plan nak jumpe kat stesen bas pekeliling pukul 12tgh hari..sbb dak ktn trn bas kat situ...so aku pon xcited gler nak jumpe!! pagi tu aku bgn kul 8pg.....mandi2& sarapan,gosok baju semua....dlm kul 9.45pg aku gerak......tgh2 on the way dalam train aku dpt mesej dari amy..dia kate dia sampai pekeliling kul 11...adoyaii.pe ni janji kul 12...manje plak pesan gi tgu amy..sbb amy x biasa ngan KL nih....so aper ag kelam kabut arr aku..trn jerk kat bandar tasek selatan aku terus berlari gi LRT......adoyaii penat weh....nasib baik gune touch n go.....xyah beli tiket....ingat bile dah sampai Lrt cepat dapat train..tapi kena jugak tgu 15 minit..giler lambat..si amy plak dah sampai..& bising2 srh aku cepat2....mak aiii..ingat aku ke bawak lrt tuh......dari tasik selatan LRT...aku turun kat lrt titiwangsa...terus aku gi lari2 anak kat tangga tu...arrgghh lega gak akhirnye dapat jumpe amy tuh..aku sampai dlm 11.15am camtulah..giler penat..habis cair make up mak nyah!!!......

Mase tu aku ingat, manje dah sampai...rupe nyer belum..dia tersangkut dlm jam kat federal..ouh..manje suruh pegi makan2 dulu....so kiteowg gi arr mkn kat kedai mamak depan VISTANA HOTEL.....aku makan roti canai & air laici jerk....amy pon same...aku blanje eheheh....borak punyer borak..hampir 1 jam..manje still x sampai..sbb masih tersekat dalam jam...aku rase ngantuk giler dah time tuh.....kalau tau manje dtg lambat bleh gi lepak BB..yer arr ttwangsa ngan BB x jauh pon kan..tapi x tau lak cam tu jadi nyer.....dalam kul 1pm..manje call kate dah sampai...giler kentang 1jam lebih kiteowg lepak kat kedai mamak tu...!!..tapi xpe manje nyer pasal..i try the best hehhe(tibe2 jer)...ade satu ag hal xbleh blah..mase nak carik manje....yer arr an xpenah jumpe mane nak tau...yer2 je kiteowg pusing2 pekeliling cari manje..ouhh jenuh gak...berpeluh2 ag.....dah arr credit xder...aku nyer credit pon tinggl 65sen jerk..hahaha..nak buat miskol leh arr..amy plak langsung zero.....so kiteowg jalan jerk arr..mane tau jumpe.....akhirnye dapat gak ketemu manje..hehheeh.....gile tenang aku.....



Manje dtg ngan bf dia..shimie...aku pon knal gak shimie ni..tapi kat myspace gak hehehe.....manje & shimie nak bawak aku & amy pegi Padang Majlis Perbandaran ampang jaya..ade karnival MPAJ kat citu....sebab lain nyer shimie & band dia maynamora terpilih masuk battle of the band final kat situ...ikut kan aku mmg x mahir KL ni..so aku follow jer arrr..sesat dowang..sesat arr aku hehehe...pastu yg xleh blah....jalan nak gi pandan indah giler jem...tapi jalan tu mmg jem..hihihi....dalam pukul 2pm camtu sampai kat padang MPAJ tuh..sampai2 je lepak2 sambil possing2...& manje blanje mkn..hehehe..besh2..aku suke....manje blanje mkn laksa utara & air kelapa ouh...giler sedap....mkn sopan2 ag heheh....sambil tggu band maynamora dtg...salah sowang ahli maynamora ni adik razlan kristal....2cond time jugak aku jumpe dak tu..1st time kat mid valley....dak tu pon aku knal kat myspace jugak hehehe...kire myspace ni buat kan aku ramai kawan hihihi.....lps mkn jer aku rase cam nak gi toilet hehe...tapi paling bengang..toilet yg cam kotak tu....yg ade byk kaler2 tuh.....mcm xselera je nak buang....pe ni toilet xder adoyaii....mmg nyusah kan arr....BENCI aku!!!....

pertandingan ptt start awal..dalam pukul 2pm....tapi still x start ag.......
Dalam kul 4 mcm tu baru arr ptandingan bermula..kump maynamora band ke 5 buat persembahan..gile angin...dah arr start lambat..patut kul 2pm..kul 3 baru nak sound check.....so lambat arr perjalanan ptandgan tuh.....dah arr panas...sampai nak kuar peluh jantan aku still x start2....pastu nak tgu ag maynamora band ke 5.....dlm pukul 5.15pm camtu baru arr band maynamora buat show.....giler gempak kump ni..aku mmg tabik spring kat dorang......mmg rawks arr dowang....kump maynamora ni ade kaitan ngan razlan kristal gak heheh....majoriti dowang ni artis dibawah syarikat raziela entertainment.....mmg giler kentang weh.....xsangka aku.....aku rase umur dowang semua dari 18thn-25thn.....hihihi....

lps maynamora habis buat show..aku gerak balik ngan manje &amy...nak balik cepat sbb nak hantar amy kat pekeliling ..dia nak balik kuatan....so bila amy dah dapat bas.....aku pon chaow arr balik gak..tapi umah aku x jauh sgt pon....dari KL ke nilai 1jam jer perjalanan......so sblm balik sempat arr gak posing2 ngan manje,shimie & amy.....ngan dak maynamora x amik sbb aku segan hehehe.....aku sampai umah dalam pukul 8pm mcm tu..sbb aku dapat train kul 7pm.....Sampai KTM nilai...bapak aku amik..hehehe..then balik umah mandi & terus terbungkang tdoq arr pe lagi.....

No comments: