Fllowers

Tuesday, July 28, 2009

26 july 2009 karaoke & sogo

2pm.......

ptg tadi aku & my cousin pegi sogo..so my cousin ajak pegi karaoke kat red box..aku pon kate okay jer lah kan..dah alang2 mmg minat menyanyi ni..haha!!...so kiteowg nyanyi lah dari pukul 3pm to 5pm...semua cousin aku ni gile2..nyanyi lagu x sesuai ngan vokal dowang pon hentam jerk asal nyanyi kan..hiburkan hati hahaha....lps kuar je dari karaoke tu...aku dengar mcm org panggil name aku..aku pon t`carik2 lah sape panggil...rupa nye kakak yg keje kat red box tuh....aku ingat ada brg cicir ke dia panggil2 aku nih...rupa nyer dia nak bg form karaoke pertandingan kat red box tuh..haiyyaa....mau aku masuk ke pertandingan tuh?gile sumbang aku nyanyi nanti...akak tu kate bos dia yg srh bg..sbb bos dia confident aku leh menang..adoyaii....tu puji ke perli haha....aku tanye gak sape bos dia..tapi xmau ckp plak...sape bos ko nih..ko buat aku x lena tidur arr sbb aku nak tau sape bos ko hahha.....giler doe!!..aku just amik je borang tu..tak mau arr aku nak join...aku ni darah gemuruh sikit haha....giler gemuruh ko aimi..be4 this pon ko penah menyanyi kat stage gak kan...hahah.....beriya cousin aku suruh masuk..ehh..xmau lah....malas dah aku nak menyanyi2 ni....utk suka2 tak pe gak lah..hehe..mcm poyo kan :)

No comments: