Fllowers

Sunday, July 26, 2009

Aktiviti hari ini

26 july 2009



















After wedding & on the way nak pegi kduri kat kg plak.......

12.30pm
aku attend wedding rumah member aku..but not she lah yg kawin..abg dia...1st plan aku nak pegi ngan member aku dyla..but she still x sampai2 ag..sick for waitting ouh.. so aku pon pegi jerk lah dulu....so late ko dtg dyla...dah lah lapar giler time tu....xjauh pon rumah jiran aku tu jarak 4 ke lima buah rumah..sampai je rumah tu aku terus gi bersantap..walaupun kureng sedap but still boleh diterima.....aku dok semeja ngan kawan2 area taman rumah aku tu...kak iena & kak lyn....The best story aku nak citer dowang cam heran plak tgk aku mase aku dtg kat situ....dia org kate kat aku "Weh sejak bile ko jadi perempuan melayu terakhir ni,Lawa siot" haha..aku pon mcm rase bangga jugak so aku pon nak cover lah kan..aku pon balas arr "Setiap org mesti ade perubahan..cume bkn secara drastik"giler poyo kan jawapan aku hahaha....Pastu mak kak iena plak sape aku..same jugak soklan nye....adesss....aku make up salah x make up salah..hehehe...semua org terkezut aku very the bomb time tuh ahahaha!!...Ingat korang je leh melawa..aku pon nak gak hehe..ape2 pon thanks lah pade yg puji aku tuh..hehe..nanti aku blanje mkn okay!!

1.45pm
lps balik dari wedding tu..aku & my parents pegi kenduri kat kg mak aku plak(kg aku jugak lah kan)Mak cik aku buat kenduri doa selamat for her husband...
her husband baru baik dari sakit..kalau x silap sakit cancer ulser....tapi yg paling pening mak aku lah..kate tau kat mane umah mak cik aku..tup tup bile sampai semua pening..& tertanya2 mana rumah ni..x jugak jumpe...aku tgk bapak aku mcm dah bengang..heheh...sampai lah terserempak ngan mak cik aku (2pupu mak aku)...mak cik aku srh follow her car utk gi kat kenduri tue...nasib baik tau jumpe mak cik aku tue kalau x pusing2 kat situ lah sampai mlm..padehal tpt tu bukan besar mane pon..hehehe..so funny...lega bila dah sampai...sebelum dijemput mkn aku follow mak aku gi bersalam ngan mak cik2 kat situ...aku kire anak paling solehah lah mase tuh heheh.."anak sapa tue"hehehe...best jugaklah bersosial ngan Mereka hehhee...aku bagaikan join veteren club huhuhu.....lps dah settle semua sesi mkn2 pon tiba..haha..mkn lagi adoyaii hilang diet aku..heheh...giler sedap lauk pauk..mmg febret aku arr..aku mkn "ayam masak lomak cili padi& ikan keli masak cili api"mmg meletop hahaha..2x gak aku tambah..giler ko aimi mkn mcm anak jin..hahaha....habis mkn aku pon lepak ngan sepupu sepapat aku..mane x knal tu aku dah terkenal ngan mereka hehe...giler ramai sedara blah mak aku..bak kate mak lang aku..x payah invite org kampung pon dah penuh majlis nih..hehe..tu dia begitu ramai saudara2 ku..hehehe...aku balik umah dlm pukul 3pm mcm tu...balik je rumah..aku mandi terus tdo..ngantuk beb!! lepas mkn plak ag kan hahaha.....aku tdo sampai pukul 7...2jam aku membute....hehehe

09.00pm
dyla sms aku..ajak pegi lepaking...aku pon xder buat pe...lps solat isyak aku kuar je lah ngan dia..dari ajak jenjalan tetiba nak karaoke plak...Rupenye dila dah buat plan ngan member2 lain utk karaoke mlm tue..aku pon ape lg menyumbangkan suara lah..byk jugak aku nyanyi..rasa mcm nak terkuar anak tekak aku nih...yang join karaoke..selain dyla ada syafiq,alan,jeli...semua kaki karaoke punyer hehe..dowang semua ni dak kelas aku dulu mase zaman sek menengah..still contact beb!!heheh....

lps time karaoke dah habis semua nak pegi mkn plak..so kiteowg mkn lah sblh tpt karaoke tuh.,..lupe name restaurant tu but sedap plak food kat situ..aku order Bee hoon tomyam..febret aku tu..semua berasaskan tomyam...hihi..sambil mkn borak2 arr...sampai pukul 11.15pm...lps tu dyla pon ajak balik rumah..mak aku pon dah call tanye bile nak balik heheh....so dlm 11.30 mcm tu aku sampai rumah...& aku taip blog ni heheh...so lps ni aku nak gi online myspace,facebook & ym...ok dah..daaaaaa!!!

No comments: