Fllowers

Monday, May 4, 2009

Jalan-jalan,shopping kat Mid Valley

pagi tadi...aku gi meronggeng kat mid valley dgn jasmin...1st plan kiteowang nak tgk wayang Citer Xmen terbaru "X-men Origins Wolverine"..tapi sebelum tu kite owg makan arr dulu..lapo arrr..hihihi..lps mkn tgk wayang kul 12tgh hari....best betul citer nyer....mmg x rugi arr pi tgk......habis jer citer tu..kiteowg plan nak gi shopping...hahahha....pastu jasmin ajak gi tgk pameran dinosourus kat lot exhbition centre..rabak gak Rm12 hehhehe......posing2 tak ingat punyer kat citu.....tapi macam rase x bape best pameran kat dalam tu..may be sebab aku dah 23 tahun kot..kalau kanak2 mesti hepi gile hahahah.....lps habis round semua tpt kat dlm tu kite owg pi shopping.....kebetulan pulak guardian buat penjualan penghabisan stok..so byk lah yg diskaun..mmg murah gile..so aku beli arr brg2 yg aku nak....kire 5 barang aku byr ngan harga RM39.00..okay lah tu....bila masing2 dah penat gile berjalan..& aku pon rase ngantuk mengile..kite owg pon balik arr....kiteowg balik naik komuter....hampir 30 minit nak tunggu satu train..hampeh gile...penat dah aku time tu..mcm nak menyumpah pon ade kat KTM tuh.....giler lambat train sampai.....geram betul aku hah!!!pastu bila sampai jer train dah macam tin sardin..mcm2 bau dan mcm2 perangai owg kat dalam tuh...rimas aku.....aku dapat train tu kul 4.30pm....& sampai umah kul 5.30pm..arrgghh lega gile dah sampai rumah....plan bila sampai rumah nak tdo jer....tetiba lak parents aku ajak gi cyberjaya....adihh....aku rase mls sgt tapi terpaksa gak pegi nih..so aper lagi terbungkang arr tdo dlm kete..hahahha....dalam kete pon ok what hehehhe ok bis dah :)






Aku & jasmin

Badak sumbu

No comments: