Fllowers

Saturday, May 30, 2009

static emily-Menjauh /Lenyap (Indie band)

Bilaku termenung sendiri
Hatiku terluka lagi
Teringat kisah yang berlalu
Saat kau sakiti aku

Mengapakah kau tak setia?
Kenapa aku kau hina?
Dirimu yang slalu berdusta
Kau lupakan kisah kita

Sejak kau temui dia
Aku tak ingin lagi dirimu
Pergilah engkau pergi
Oh…

Aku ingin teruskan hidupku ini
Jangan kau kembali lagi
Diriku sudah membenci
Kau tahu hatiku sekeras-kerasnya batu
Tak usahlah kau merayu

Cinta ini dah menjauh
Uuu… menjauh
Usah kau harap lagi
Janji tlah kau mungkiri

Tiada kemaafan untukmu selamanya
Dan tak ku sesali berpisah dengan dirimu
Jangan kau kembali lagi
Diriku sudah membenci
Kau tahu hatiku sekeras-kerasnya batu

Smoga kau lupakan aku
Cinta ini dah menjauh
Uu… menjauh



Static Emily-Menjauh


Lenyap

Kau, disaat kau melafazkan cintamu
Ku termangu dan ku tertawakan dirimu
Kau, dengan pantas menggenggam jemariku
Bersungguh kau kata diriku kau cinta

Dan aku terdiam tak terucap kata
Kernaku rasai yg sama
Lantasku balas erat genggam tanganmu
Seluruh hati ini kuserah padamu

Tapi sayang suatu hari ditengah kota
Kulihat kau peluk erat seorang wanita
Ku terasa bagai batu menghempap di dada
Itulah saatnya lenyap sebuah cinta

Namun aku masih disini merenungi dia dan kamu
Tanpa sedar ku mula mendendami dirimu
Oh…

Dan.. kini kau melintas di depanku
Kau menoleh dan kau hanya membisu
Saat bila ku mula mengatur langkah
Hon berbunyi dan..
Kau pergi buat selamanya..

Dirinya kau bawa bersama..

Ku melangkah diiringi
Airmata….. uuuu





Static Emily-Lenyap


http://www.myspace.com/staticemily

No comments: