Fllowers

Tuesday, May 26, 2009

School Memories......

Zaman sekolah menengahku....mau sebut ke sekolah ape?hehehehe.....SMK LABU BT 10 but sekolah ni dah tukar name 3 thn lps menjadi SMK DATO SAHARDIN ....rindu giler kat school ni......school ni best sgt..school ni dekat je dgn seremban ....kengkawan kat sekolah ni pon best2.....aku masuk sekolah ni sebab sekolah ni arr satu2 nye yg ade kelas aliran arab.....(tapi aku xpro arab)hehehe..lupe dah.....aku blaja kat sek ni dari thn 1999-2001....3 tahun je..pastu aku sekolah tpt laen lak......sekolah ni boleh dikatakan agak jauh dari rumah.....adelah dalam 12KM gitu.....tapi tu jauh naik kete lah.....tapi aku pergi sekolah naik train komuter..just 10minit je perjalanan heheh....stop pon depan sekolah hehhehe.....kat sini adeku lampirkan picture2 kenangan sekolahku.....untuk tatapan semua kengkawan aku yg skodeng blog aku hehhehe...tgklah mane tau ade gambar korang kan..hehhehe......

kawan2 yg aku masih ingat.....
eldayu lokman,zarida aini,salasiah,shuhada sajuli,syuhada(kecik),noraine,farah,aziera,
g-ha,razlina,intan,salwa munira,izzi,marlina,
sabreena,khairil,khuzaimi,azmeer,ghaffar,ruwal fendy,
alamak tu jer name aku still ingat...!!!..yg lain x sebut jgn kecik hati lak...may be tgk muke kenal kot.....sorry erk..tgk lah gambar-gambar kat bawah ni......selamat mengenang :)

~GAMBAR2 KAT SINI KECIK..TAPI KALAU NAK JELAS & BESAR LAGI KORANG KLIK GAMBAR TU..NANTI KUAR GAMBAR BESAR PUNYER~


(ni lah sekolahku)



(aku & farah at planetarium KL)



(kat KLCC....Bersama ain & Habsah(belakang tu)



(cikgu rozdlin & me @ planetarium KL....Cikgu ni Dok depan Rumah aku jerk)




(KAMI...yg poyo...aku,ain & habsah...farah yg amik gambar)



(me,chah & farah)




(khucai,ain,G-ha & aziera)




(izzi,salwa,G-ha,intan,shuhada,khucai,razlina,sorang lagi aku lupe sape tau name dye inform aku ok)

hanya tu jer gambar-gambar yg aku ade....sape xder gambar dalam blog ni sorry erk :P

No comments: