Fllowers

Monday, February 28, 2011

Opening Tesco Nilai

tersangatsangatlah penat nye..Opening tesco nilai...orang ramai datang memenuhi tesco...gile punyer ramai lah...dah mcm pesta besar besaran..sedih plak tgk giant(depan tesco) sunyi je....tesco tarik sedikit demi sedikit costumer giant....Redha je la erk GIANT....

Aku masuk shift keje aku pukul 12 tgh hari hingga 12 tgh malam....rase nak pengsan kot keje....dengan ke"busy"ian melanda...department aku part DELICA(kitcchen)...ada ayam panggang,nasi goreng,mee goreng,kway teow goreng,bihun goreng.skewer,Asst.Roll,Asst sausage,Asst ketam nasi lemak,nasi ayam....byk kan....agakagak  kalau korang kat tpt aku mcm mane la korang nak aragement time korang nak masak semua tue?hehehe...aku pon dah ala ala transfomer kat situ apetah lagi korang kan heheh.....paling laris kat tpt aku ayam panggang....ade 3 perisa ayam...terriyaki,percik &Blackpeper....semua merinate gune ready mix nye rempah..hehe...setiap kali org beli aku kena potong-potong....bak kate kwn aku "ko ni dah mcm hang tuah dah" mcm main pedang aku potong ayam tue..wakakaka...lawak je....tp mmg serius kali ni memang penat tahap babun...dah ahh blah mlm aku sorang kot..kwn aku balik pukul 9mlm....3jam aku cover la sensorang...nak buat itu ini...arrggghhhh..rase nak pitam dah....

Balik je rumah aku mandi-mandi,makan & dok lepak atas sofa "life"mesin ni memperbetulkan peredaran darah & urat saraf...mesin ni mmg terbaik babe...mase balik td rase semua sakit sakit nak demam...lepak 30minit je kat sofa tu terus hilang sengal sengal semua.....(promo mesin lak)kalau nak try mesin ni or nak beli contact aku..boleh suggest kan hehe,bpk aku beli mesin ni RM25k..hehe...mahal kan?but mmg terbaik....
skrg kaki dgn pinggang yg lenguh dah ok :) happy kot..esok pegi keje dgn happy lagi.....esok masuk pukul 3ptg...bleh tido lame sikit :)

No comments: