Fllowers

Wednesday, February 9, 2011

Kerja Oh Kerja

Bermula 26 januari lps sampai hari ini (9feb hb) aku dah 2 minggu bekerja kat Tesco Nilai...Tawaran kerja dlm bidang masak memasak menjadi pilihan...tapi setakat ni belum lagi work in kitchen area...Masih membantu department2 Grocery menyusun barang barang..dari barang yg kecil hingga barang yg lebih besar dari aku....Actually memang tak terfikir dan tak sangka aku akan buat keje ni..adehhhh...setiap kali balik keje mesti nak membute je..penat nye tuhan saje yang tahu.....Hope cepat2 lah tesco siap sgt sgt dah tak larat ni......27hb feb..Opening Tesco nilai..lps tu adalah penentu kepada semua staff sama ada bertahan atau berundur dari keje masing2....nak ikutkan kelulusan aku...sangat tak sesuai la rasenye bekeja kat sane..memandangkan gaji hanya 8ratus je sbln...kalau sblm ni gaji aku keje riban riban..kali ni xpe rendah sikit demi nak kutip ilmu kat sane....kalau aku rase dah cukup..aku mmg resign :)  .....planing nak bukak restaurant sdiri semakin hari semakin menyerlah..Insyaalah......!!!



No comments: