Fllowers

Tuesday, March 23, 2010

last salary & starhut!!!

22 march 2010

janji ngan mas nak pegi starhut dalam pukul 5..nak amik gaji last....tibe2 plak mas dah sampai dlm pukul 4..giler awal...aku ttp jugak kena pegi pukul 5ptg sbb aku xder transport....sampai je..order air dulu....cold chocolate 1...."giler pahit"sape lah yg buat.....tgu asist manager panggil utk amik gaji..sempat bergosip ngan mas,shida & kak ct..pastu lepak bar bergosip ag ngan khai,kak sherly & phypu...after that pegi amik gaji..x byk..dlam 2ratus camtu...turun bawah bergosip lagi ngan fatin,kuza & mr manager,leon....lps bergosip sane sini...time utk balik..mak aku pon dah call suruh balik.....haha....time nak byr air kat cashier...abg L pon berkata"murni,xper air tu abg bayarkan!!!"..baik plak abg L nih...haha...aku lagi suke..x buang duit aku RM3.80hehhe...cyg abg L....& aku terus masuk kete mak aku..n ronda2..haha...da dapat duit pegi blanje mak aku mkn kat mapley kat taman semarak.....mak aku mkn mee goreng mamak, aku plak blasah rojak...makan x ingat dunia....dlm pukul 7ptg cam tu balik rumah.....haha....semayang semua..lepak jap ngan mak aku...mlm tu plak kwn aku call "aimi kelas sok cancel"...kelas xder sampai jumaat....so bermakna aku cuti 1 minggu :)..suke suke suke.......

No comments: