Fllowers

Tuesday, March 23, 2010

kenduri kawin & kenduri tahlil

pada 20 mac yg lalu...mendapat berita diatas kematian nenek saudara ku...yg berusia 78 tahun :(....mmg sedih..paling sedih plak that`s time aku ngah siap2 nak pegi majlis kawan sekolah aku ...so majlis kawin jadi majlis tahlil....so kena lah balik kg kat beranang.....time tu ramai da berkumpul kat rumah nenek saudara aku......nenek saudara aku ni adalah anak paling bongsu dalam adik beradik beliau....semua telah meninggal dunia...penghabisan adalah dia.....maka lps ni xder lah istilah balik kampung lagi..sebab nenek-nenek da tak der.......uwwwwaaaaa.....
nenek aku(kiteorg panggil uwan) telah meninggal dunia 4 tahun lalu....
skrg ni nenek bongsu plak meninggal....sedih aku!!!skrg ni tinggal nenek blah mak aku je...tapi nenek aku lama dah meninggal..x jumpe pon..x lahir ag time tuh...yg tinggal blah mak aku...uwan cik,tok cik & uwan malah!!!itu lah harta aku paling berharga......

No comments: