Fllowers

Monday, March 8, 2010

the last day!!

07/03/2010
adalah hari terakhir aku sebagai "BARTENDER"..berhenti sudah....nak buat macam mane kalau hati sudah tidak tenteram bekerje disane..hampir setiap hari asyik dicemburui oleh org2 yg dengki akan diri aku nih!!!kenape lah ade timbul nyer sikap begini..."usaha tangga kejayaan"..ada usaha ada kejayaan..ade kejayaan ada pujian...ada pujian ade yg cemburu..ape kes???....bila nak maju macam nih!!!ada jer PHD tu dalam diri dorang!!so langkah berhenti keje adalah salah satu jalan yg terbaik aku buat...lps ni aku akan hidup aman dan tenang.....BELIA BENCI DENGKI MENDENGKI!!!

disaat meninggalkan teman2 adalah saat paling sedih bagi aku...khai khai,pypu,bernice,hassan,zaffar,mohd and my bestie friend..kak sherly..i love you all so much....thanks helping and guidance me so much while I am working with you all!!!!sedih aku sedih nih!!!

No comments: