Fllowers

Sunday, April 26, 2009

WEDDING "AIMI MARLISA & YUS"

Bersantap
Member school dulu (azrin,linda,aku & fena)

Possing Cikit amy!!
Bersanding!!!
sedaraku (sally)luv u!!


Hari ini bersamaan 26 april......sedara & merangkap member sekolah aku kawin... sedara aku tu nama dia aimi marlisa & suami nye yus (emy sorry lupe name penuh hubby ko)huhuhu.....cantik sungguh bersanding di atas pelaminan..!!!..ahaha...aku pulak terasa nak bersanding..opppsss.....belum lagi kot hahaha..aku pakwe pon tak der nak berhajat kearah tu lak..wedding ni berlangsung kat dewan majlis perbandaran nilai..not bad jugak lah tpt nya..sape pegi tau lah an!!....aku sampai jer mempelai dah bersanding....aku dok follow jer rombongan belah lelaki hehehe...padehal aku ni keluarga belah pompuan....bila masuk dewan jer aku dah chopp table hehehe...aku nak makan satu meja ngan family aku jer...tak mau campur hehehe..taklah family aku ramai dowhh..so mmg muat satu meja yg 8 org tu jer.....lps tu aku terus gi table blah tepi amik makanan..perhh nampak mcm sedap..ader daging,ayam..wah...yummy..mmg best.....makan sampai habis....hahahaha

Settle je makan aku try carik member.......dapat lah aku jumpa ngan member2 satu sekolah dulu......nak sebut ke sekolah ape?heheheh "SMK Taman Semarak Nilai" hahaha...ader sape yg tau?Ramai jugak kengkawan sekolah yg dtg....Aku sebut yg aku ingat jer erk.....aku jumpa (budak sains) sharma,wan sarah,fatimah,azrin,linda(moja),linda,fena,elly,sufrin,men(firdaus),uurrmm..budak sastera pulak..masyitah,yoyo,jeli,along,alan,syafiq,nadia,dilla argghh x bleh ingat dah..tu jer arr kot..yg x sebut tu jgn marah lak erk...aku lupe dowhhh.......Pastu dapat jugak jumpe sedara mara aku....maksu,mak lang,sally heheheh......& mak cik2 aku yg sewaktu dgn nya.......

mmg x dapat gambar kan perasaan aku ni weh bila jumpe kengkawan lame ni..ader yg dah kawin,ada yg dah ada anak & ada yg single mcm aku ni hah!!......lps ni sape lak kawin......aku ke....tah arr tgk jer arr nanti..heheh..tu jer kot nak citer


2 comments:

Marlyssa said...

wah2....bulatnyerr ak...hahaha...thanks ea

Murni aimi marlina said...

bukan bulat arrr.....
chubby jer....
hehehe.....
thanks gak skodeng blog ngarut aku nih hheheh