Fllowers

Tuesday, April 28, 2009

"JOGGING'

Today..aku pegi jogging ngan mak aku.....ayah aku x ikut..dye kureng cikit jogging ni hehehe......aku gi jogging kat taman perumahan berdekatan ngan rumah aku....walaupun tpt nyer HUDUH..tapi boleh jer arr sebab dekat ngan Rumah.....best gak ptg2 jogging ni...aku just jalan2 jer dulu tgk keadaan sekeliling..hahaha..then pastu ape lagi berlari2 anak lah aku.....mak aku just jalan jer..besalah owg tua heheh..kang semput lak..aku yg naya!! hehehhe...tapi x best mak aku byk duduk dari berlari...aku jer yg lari2 sensorang hehehe.....leteh sungguh aku..lama dah x jogging..kalau mase zaman blaja dulu selalu gak join futsal..la ni jarang sgt dah....aku jadi pemalas giler..dok umah ternak badan hahhaa.....balik dari jogging seluruh urat2 aku ni sakit2....sebenarnya aku demam arini..tapi sbb kan mak aku beriya ajak jogging..terpaksa gak arr pegi..ni pun aku rase mcm panas jer badan ni..adoyaii...okay lah..bye!!!

No comments: