Fllowers

Monday, May 16, 2011

15 MAY lepas cousin aku kawen....Sampai jodoh ko erk "AKAK"....Majlis belah perempuan dilangsungkan kat kampung..uurrmmmm...ape yerk?alamak lupe lah namenyer....but mmg area REMBAU lah.....aku sampai dalam pukul 11pagi mcm tuh dgn parents..mase ni tak ade lagi tetamu yg dtg cume ade orang pangka je(org kampung berdekatan) aku nih kire org pangka lah....hehe....utk tunjuk kerajinan walaupon kemalasan sebenarnye hahah....aku tolong-tolong lah mak pengantin susun bunga telur masuk dlm beg kertas utk cederahati utk tetamu....peluh habis membasahi baju kurung merah aku....cair makeup I..but tu takpelah janji ikhlas...lepas tu mak pengantin ajak aku ikut mane die pegi & aku kena jage beg tangan die yg ade duit org org bagi tuh...waaa jadi org kanan mak ngah...wakakaka...dok seronok ke hulu kehilir ikut makngah..mak aku lak ajak pegi makan....yeaAAA..makan....makan dulu yerp mak ngah sat lagi sambung jd org kanan....Makan sedapp wehh yg penting Ayam Golek....Yuummm Yuummmm!!! byk gak aku melantak..hahah..lapa siotttt.....then lps makan nak pegi melepak lepak dgn makcik makcik,pak cik pak cikk...saudara mara...wahhhh gumbira jumpa mereka mereka.....YuuhhhUUU....meh meh tgk gamba sekitar majlis berlangsung..aku snap sikit je gambar..busy memanjang hahahaHHA..Poyo OK!!!

PHOTO~PHOTO    PHOTO~PHOTO   PHOTO~PHOTO    PHOTO~PHOTO   PHOTO~PHOTO

 


DiAtas Singgahsana,Diarak Bagai Raja!!!
BACK OF SCENE~ BACK OF SCENE ~BACK OF SCENE 

Tukang KIPAS, Kak Nani
Makngah e`yah~Mamaku~Maklong~Kazen (Baju Merah)
RED CARPET

Mamaku & Mak Itam

Borak beriya uncle2 den ni, Pakcik kamaruddin & Paklang

Si Cantik Manis ni, AKulah..nak jugak Interframe!!!!

No comments: