Fllowers

Monday, May 23, 2011

Nur kasih

Sabtu 
21.04.2011

Hari ni keluar bershopping sambil tgk wayang filem "Nur kasih"...akunye tiket tayangan pukul 5pm....org kata mcm best..so nak tgk lah kan....nak kata aku peminat setia citer tu tak lah kot sbb aku kekdg termiss gak episodnye almaklum lah bekeja kan....!!

Aku sampai seremban dlm pukul 12.30mcm tuh....dah time lunch kan..so mkn ler..KFC..yummmy...dah keluar sensorang mkn pon sensorang lah..whatever (mcm nabil RJ)..mase kt kfc restaurant ni..ade lah sowang mamat ni die dok depan tableaku duduk..dia dok senyum senyum....aku heran gak..apsal dia dok senyum2..kat blkg aku dinding..giler ke!!aku npon bls ahh senyuman tuh..kang kate aku sombong pulak kan....lps tu lagi mekar senyuman die...adehhh buat aku rasa tak selesa..rasa nak pindah meja lain je ni...
Tetibe aku dgr sorang budak kecik lelaki panggil dia "Papa!!Papa!!" sekali anak dia lah..terus dia tunduk je hilang senyuman..wahahaha....bengong je...lps tu bini dia lak dtg....bini dia plak senyum senyum ngan aku..siap tegur lagi.."sorang je"..aku jwb aahh.. (pendek je kan) haha.....
Set Snack Plate
Lepas makan nak pegi shopping mopping dulu lah..budget nak cari kasut ala2 supra..sbb kat seremban mmg xde supra....carik punye carik..mmg ade tapi kaler plak mcm sengal je..kaler hijau...tak chantek lah..nak merah or hitam...so ngan carik mencarik tu nampak lak promo poster Filem Nur kasih" dowang ade road Tour kat terminal tu pukul 2pm...memandangkan mase aku nampak tu setgh jam lagi nak pukul 2 tgu je lah....sambil-sambil tgu tu aku pon pegi kat Booth Belia negara "ade pameran Ular"..serun aku ok!!..akk tu tanye nak bergambar ngan ular ke x..aku kata takpe lah kan susah susah je...dia kata tak susah meh ler!!..aku kata tak pe tak pe..tak nak..aku masih phobia ngan ular patuk ayah aku aritu.....Sblh booth tu ade satu band ni perform..best je..tapi aku xtau lah band ape...xfofular hehe...maybe band dari seremban gak kot...
yg bwh2 ni plak gambar gambar pelakon "Filem Nur Kasih"...kalau nak komen pasal nur kasih ni bg aku..hehe..jujur ni..Boring kot..ahakz....owg sebelah seat aku tak bleh blah menangis nangis berjurai air mata....aku ok lagi....tapi mcm tension tgk cite terlalu sedih ni..asyik asyik sedih je..dari drama lagi..hehe..tapi bagi aku ok je lah kot..haha xtau nak ckp ape..lalalala.....mase promo tu..aku rase gurauan Firz fairuz terhadap sowang pakcik tu agak mcm kureng sikit ler...nasib pakcik tu sporting kalau xlama da kena pukol beramai ramai ahahah...ahahha....Aku tetap enjoy dgn Promo tuh...Tizz sungguh cantik...kiut....Remy-encem gak....tapi apsal pakai tongkat?excident erk.....shafie(muhsin)kiut ko senyum....huhuhu...Firz fairuz-encem..tapi perangai adehh..suke nyakat erk...
Peminat menuggu ketibaan Para pelakon
 
Mila nyanyi lagu OST Nur Kasih The Movie - Bertemu Cinta

Gurau senda erk..gelak gelak

Autograft
bpk ramai nak mintak sain tuh......

1 comment:

Anonymous said...

bkn best ke mi... aimi ne mmg ar, org pun slh sorg penonton yg nanges bl tgk ctr nurkasih tau... x baik ar aimi ne... terasa org... ha3... org suka pelakon yg derma jantung kt adam... pandai dia bermain ngn emosi... ;p