Fllowers

Saturday, January 8, 2011

My Bedroom

Last week tergerak hati nak mencantik kan bilik hehe....susun atur barang dlm bilik bagai nak nampak kemas...sblm ni aku tidur kat bawah tapi beralaskan tilam lah...so aku pon try ahh repair balik katil kak long aku yg dah tercabut sane sini.....hampir sejam jugak aku bertukang nih..naik lenguh tangan aku.....berkat belaja Kemahiran Hidup kat sekolah dulu siap jugak aku pasang balik katil tuh.....hehe..jgn ingat kaum pompuan tak leh buat tukang tukang nih hehehe....bila katil dah siap pasang turn nak letak tilam lak...makkk aiii bapak ann berat tilam nye...bekilo kilo kot berat nye.....sakit pinggang den......ape punye tilam lah buat ahh reringan sikit ke..aku sorang je angkat....ahli keluarga aku yg lain takde kat umah..so gune lah tulang empat kerat ni mengangkat tilam  gile gile berat tuh adoyaiiii.....so ini lah hasilnya...my bilik tidoq

No comments: