Fllowers

Saturday, January 8, 2011

Insiden Of Insiden.....

Dah masuk 3 hari jugak aku tak online facebook..gile meroyan aku haha..ni semua sbb hujan angin kuat ngan petir khamis lepas.....tambah lagi satu problem plak lektrik pulak terputus.....bergelap lah jawabnye selama 6 jam.....dengan panasnya,nyamuk yg bersuke ria mengisap darah....tensyen aku....so nak hilangkan rase tesyen..aku amik gitar akustik aku main kat laman rumah yg diterangi bulan bintang dan lilin sebatang.....sambil main sambil menunggu lektrik dibaiki....Bila dah lektrik dah ok rase happy setgh je kot sbb yg setgh lagi tu line internet xder...waaaa..sepi tanpa facebook.....so kena tgu 3 ari baru lah dapat online balik.....hurayy.....

Satu ag insiden dlm awal bulan januari ni...nenek sedara aku (uwan alang) telah kembali ke rahmahtullah pada jumaat 7 jan,jam 5.45 pagi...al fatihah..moga rohnya di tempatkan disisi org org yg beriman..amin!!!!

No comments: