Fllowers

Monday, September 20, 2010

Raye -10

Byk dapat jemputan Open House dikalangan rakan2..hanya 1 dapat dipenuhi.
Open house rumah my bff..nadia..sekali pandang dah mcm majlis kawen da..siap khemah bagai...bersusun kereta menyinggahi kwsan rumah dier..hehe...byk lauk pauk sesedap termasuk lah landak masak kari..ouhh tak sanggup aku nak makan landak tu sbb aku akan terbayangkan kucing hehe...kesian nak mkn haiwan2 yg comel even halal sekali pon aku xnak mkn hehe...tetamu silih berganti..aku pon da 2 round blasah makan2 dier..mmg full..nak jalan pon malas...hehe..thanks nadia sbb jemput..tahun depan jgn lupe jemput lagi ok....

@OpenHouse Nadia  



@die bwk jalan2 dgn kete barunye.....


lps selesai menjamu selera..masenye untuk meneruskan pejalanan seterusnya ke rumah sowang lagi kwn lama..kat kampung gebok,mantin..rumah dibraeezatul....yg ni mmg xlarat nak mkn dah...just request air suam je..sampai mak dib kate "xkan nak minum air suam je" aku kate mmg nak air suam je sbb tadi da byk minum air manis....takut ade kencing manis hehehe....lps lepak2 sambil longgar2kan perut..teruskan lagi perjalanan raye kerumah sowang ag kwn di desa kasia..but xjadi plak sbb dier xder rumah...pegi begonjeng kt seremban rupenye hehehe...so aku ajak my bff asnurain pegi lepak giant..uurrmmmm.....pon xjd jugak sbb gile sibuk giant that time...so aku ajak ahh die gi mkn ice cream kat iceroom....hehehe...walaupon tgh batuk2 tpt nak mkn jugak heheeh



@as mkn yg ni "Passion fruit & manggo Snow ice"


@aku mkn yg ni "Black Knight-Black sesame snow ice"

No comments: