Fllowers

Saturday, September 4, 2010

Biskut Raya

Hanya tinggal seminggu lagi hari raya akan menjelang..so untuk melengkapkan lagi hari raye kena ahh bikin biscut raye kan...boleh dikatakan untuk berjimat jugak hehe....kalau selalu org beli je terus kan kedai tapi aku lagi suke buat sendiri sbb lagi puas hati....lelagi lak bile org mkn mesti tanye..sape buat..ahaha...mestilah aku cakap aku buat kan hehe..promote promote beb....so hari raye tahun ni aku plan nak buat 5 jenis kuih....kuih bahulu,kuih goyang,kek oren,biscut almond & biskut arab...aku buat 100 bijik setiap 1 adunan..nak buat byk2 takut dah sampai raye kuih tak jugak siap2 hehe..kalau tak cukup jugak yg lelain sendiri mau ingatlah hehe beli kt kedai sudah....actually along aku pon ade beli kuih raye gak...so dpt ahh menambahkan lagi kuih2 kt umah aku..meriah2 hehehe..skrg ni kuih yg dah siap...biscut almond..100biji..haha..letih aku....










No comments: