Fllowers

Monday, August 30, 2010

Hang out shopping raya


29 Ogos 2010


Hang out  shopping raya kat Jaya Jusco Seremban with my kazen..

Just accompany my kazen,miera shopping brg raya dia..aku pon dah shopping last week....enough all lah kan hehe....semua kedai kiteorg masuk Vincci,Converse,Body Glove & mcm2 ag lah..mmg shopping sakan lah die...haha..asal ko bahagia lah beb...tapi aku heran gak that day..ramai pulak kaum cina yg turut bershopping...org melayu ade lah sekerat dua je..ahaha...seriously sape nak raye ni cina or melayu ahaha...maybe i must think we all adalah 1 malaysia haha...apa saje perayaan sambut sama2....uurrmm..so happy happy and happy lagi...after shopping miera ajak main bowling...urrmm aku mls nak main bowling ni sbb kena bukak and tukar tukar kasut ni..leceh lah..then kena beli stokin lah..stokin yg buruk pon jual dlm RM 5..mahal kan..siot je..so miera kate pegi karaoke...ahaha..ok sett!!!..aku suke melalak ni....dalam sakit2 tekak aku mampu nyanyi lagi selama 3 jam haha..have fun giler doe....3jam sowang baru RM10 oklah kan murah hehe....after karaoke we all move out lah balik rumah..dah pukul 5pm..lagi 2hour nak berbuka puasa....we all taken teksi kat depan JJ back terminal 1....miera & anak buah dia drop kat terminal 1 sbb dowang nak balik serting naik bas....aku pulak teruskan jalan kaki pegi KTM seremban.....aku sampai rumah dalam pukul 5.30pm..wow penat giler 3 hari berturut2 aku ade macam2 aktiviti....


Miera & me @ JJ Seremban

No comments: