Fllowers

Monday, August 2, 2010

02082010

Masuk hari ni dah 3 duduk berkurung dalam rumah...parents tak bagi keluar sebab kesihatan aku masih belum pulih...3 hari lps aku rase perut dan pinggang ni sakit sgt..sampai nak menangis...mase tu mak aku kat rumah jiran ade masak2 for wedding anak jiran..so terpaksa lah call suruh mak balik and hantar aku pegi klinik.....
1st klinik pegi kt taman semarak....so lembab nyer layanan...lama dah tunggu turn aku belum jugak lagi..para pesakit makin lama makin ramai..mmg rimas sgt....sampai lah bapak aku ajak pegi cari klinik yg lain..akhirnya sampai lah kat sebuah klinik ni..klinik cina..lupe da name....lps register je terus doktor panggil masuk...doktor tanyalah ape ape die nak tau..& suruh aku baring kat katil tu...& die scan..die gtau yg aku ade batu karang kat saluran pundi kencing.....punyalah terkejutnye..ingat sakit perut biasa..rupanya ada yg lain.....sakit die tuhan saja yg tahu..doctor bekalkan ubat selama 5 hari..& aku kena ambil ubat selama 2 bulan..wahhh... lama giler...tak pe lah janji baik..aku skrg ni makan tido saje kat rumah.....sampai betul2 baik.......

No comments: