Fllowers

Friday, October 2, 2009

AKu...Aku..AKu.....

Nama penuh:

Murni aimi marlina kaharuddin
(amacam ade panjang name aku?aku leh jadi 3 org yg berlainan dalam 1 mase :P)


Tarikh Lahir:

12 april 1986
(dah tau kan..so bg hadiah bile dah sampai time okay!!)



Tempat dibesarkan:

Taman nilai
(situ je lah aku dok)



1. Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
kalau kat area umah aku "dyla kot"
kalau kat sek "pharzana"




2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
Lego,bola beracun,baling selipar,jentik tutup botol,gasing,beskal (race),roller blade.galah panjang,bola sepak,panjat pokok,panjat tangki air (hah!! xder satu pon mainan kanak2 pompuan kan..so ni semua sbb aku main ape abg aku main) Rawk!!




3. Kalau anda gaduh dengan kawan anda, apakah yang akan anda cakap kpd mereka?

Suke atie ko lah...& Ko apsal nak kuwang ajar ngan aku..lempang kang


4. Di kawasan manakah tempat feveret anda bermain?
kedai kosong area taman aku,tepi jalan,tangki air,longkang,sungai,atas pokok




5. Apakah cita-cita anda semasa kecil?
doktor ...tapi skrg jd chef (kire x dapat bedah org bedah ayam,ikan & daging lembu pon ok kan)~~~



6. Apakah rancangan katun yg anda gemari dan masih ingat sampai skrg?

Doraemon, usop sontorian,keluang man,thunder cats,transformer,ultraman, tom n jerry, & byk ag..lupe dah....



7. Makanan ringan apakah yg anda akan borong di kedai?mamee double decker & Slurpees,Appollo


8. Nyatakan seorang rakan zaman kanak-kanak anda yg anda teringin jumpa skrg?budak kampung di beranang....member mandi sungai ku....




9.Apakah gelaran anda semasa kecik?
adik,Murni

2 comments:

doc said...

hai , selamat berblog , tq for stopping bt at my blog

Murni aimi marlina said...

haha welcome :)