Fllowers

Thursday, November 4, 2010

Kerja


N3 Cafe @Nilai 3

N3 Cafe @Nilai 3
Hari ni hari ke 3 aku bekerja di salah sebuah kedai tomyam dekat nilai 3..keje semua ok seronok....time keje aku dari 6ptg sampai pukul 12 tgh mlm....keje aku biasalah waiters..hehe..sambil2 tu aku pegi ahh intai intai ke dapur blaja masak sekali...ade lah aku dapat dlm 4 resepi hehehe....di kedai tu ada stage utk berkaraoke....sound system mmg best 1st class....satu lagu dikenakan RM2...hehe tapi kalau aku nyanyi free je..bos kata kalau lps sound chek je aku kena nyanyi hahah so dia kate xpayah bayar hehehe...ape lagi aku karaoke lah..lelagi aku mmg minat lah menyanyi ni....dah 3 hari bekerje bermakna dah 3 kali aku dok nyanyi atas stage....hari ni..aku dah ada kot regular customer yg nak dgr aku nyanyi huahauahua..part time je aku nyanyi ni....customer tu siap kate lagi dia dah 2 kali nampak aku kat kedai tu xtau lak aku nyanyi suara best die ade pesan kat aku, esok kalau die dtg mkn die nak aku yg nyanyi lagi..mak oii..da mcm artis hehehe..insyaalah aku akan tunaikan..but aku rase pening nak pilih nyanyi lagu ape heheh....almaklum lah dlm pikiran aku hanya kristal saje hehehe..xkan semua lagu kristal aku nak blasah kang..boring nanti heheh.....

Stage utk berkaraoke @ N3 Cafe Nilai 3
Bila balik je aku cite kat bapak aku then bapak aku kata kalau nak tarik lagi ramai org dgr aku nyanyi aku kena nyanyi semua jenis lagu..bukan rock je...bapak aku kata kena nyanyi lagu 60an jugak..adoyaii..lps ni aku kena ahh pektis mektis suara nyanyi lagu utk org veteren nih kan...hahaha..ok dah stop aku nak tido dgn aman damai..sok lusa ada story mory lagi aku share :)

No comments: